You are here:
← Tillbaka

Hur hänvisar jag min telefon med Trioappen?

  • Se till så att rutan Kom ihåg är ibockad . 
  • (Har du inte inloggningsuppgifterna så skicka ett mejl till kcintern@hultsfred.se )

Bilden nedan visar hur det ser det ut när du loggar in. Oavsett vilken sida du befinner dig på i appen så visas din aktuella hänvisning längst upp på skärmen. Har du ingen aktiv hänvisning så står det Tillgänglig.

  • För att göra en ny hänvisning så trycker du på knappen Hänvisa på startsidan.
  • Välj dom inställningarna som ska gälla för din hänvisning.
  • Välj start och sluttid som du vill att din telefon ska vara hänvisad.
  • Väljer du Datum & tid visas ytterligare ett fält där du ställer in hänvisningens starttid.
  • (Man kan inte se framtida hänvisningar i appen vi hänvisar dig då till Trio Assistent for Web.)

Vill du att samtalen ska kopplas till en kollega under tiden som hänvisningen gäller?

  • Fyll då i din kollegas kortnummer under Alternativt svarställe.
  • Under Telefonbehandling väljer du sedan Alternativt svarställe.
  • Avsluta med spara.
  • Skulle det bli fel, eller om du behöver ändra tiden så har du fyra olika val Ändra, Ta bort, Förkorta och Förläng.