You are here:
  • Main
  • Telefoni
  • Hur fungerar röstbrevlådan i Trio Assistant Web?
← Tillbaka

Hur ser jag om jag har ett röstmeddelande?

  • Om du har fått ett röstmeddelande så syns det bredvid Röstbrevlåda. Under status så ser du om det är ett nytt eller gammalt meddelande. Olyssnade meddelande är skrivna i fetstil.

Hur lyssnar jag av min röstbrevlåda?

Du kan lyssna av din röstbrevlåda på flera sätt:

  • Du kan ringa 88999. Den personliga koden som du kommer att bli ombedd att slå in är ditt anknytningsnummer (såvida du inte bytt den).
  • Du kan bli uppringd och få meddelandet uppspelat på telefonen genom att klicka i cirkeln via telefonen med anknytning under Lyssna på röstmeddelande, därefter klickar du på den blå pilen till vänster.
  • Du kan även lyssna på meddelandet via datorn. Då klickar du i cirkeln via datorn under Lyssna på röstmeddelande. Därefter klickar du på den blå pilen till vänster

Hur vidarebefordrar jag ett röstmeddelande?

Du kan skicka röstmeddelanden till dig själv och till andra.

  • Om du vill skicka det till en anknytnings röstbrevlåda så klickar du i cirkeln till anknytning under Skicka röstmeddelande.
  • Om du vill skicka det på mejl så klickar du istället i cirkeln till e-postadress. Därefter klickar du på den gröna pilen till vänster.

Hur tar jag bort ett röstmeddelande?

  • För att ta bort ett röstmeddelande klickar du på det röda krysset till vänster.

Hur sparar jag ett röstmeddelande?

  • För att spara ett röstmeddelande klickar du på sparaikonen  till vänster. Meddelandet kommer då att finnas kvar som ett sparat meddelande även när du ringer 88999