How Can We Help?

You are here:
← Tillbaka

1.Du får ett mejl om att du blivit tilldelad ett ärende i Outlook eller till en funktionsmejl, i mejlet finns en länk som tar dig vidare till internservice. Klicka på länken.

2. Välj inloggningsmetod – välj inloggning med användarnamn/e-postadress så kommer du vidare direkt in på ärendet..

3. Ärendet visar vem som ansöker om ett resekonto, vald förvaltning samt referensnummer.

4. På DIB Services skapar du ett resekonto år medarbetaren. Checklista för skapande av resekonto finner du på supportsidan, Support | (hultsfred.se)

5. För att visa alla ärenden som man blivit tilldelad går man in på fliken handläggning uppe i den svarta listen. Klicka på ärenden så kommer alla ärenden fram som du blivit tilldelad. Hanteringen av ärenden, dvs avsluta ärenden kommer kontaktcenter administrera. Ärenden kommer att avslutas var 6:e månad.

6. Vid frågor kring e-tjänsten, eller administratörsfrågor kontakta kontaktcenter via kcintern@hultsfred.se